åååh, vad trött jag blir

Datum: 2011-02-26 | Klockan: 18:46:57
Trött på idioter.

Folk som frågar om hjälp med helt sjuka saker.
Folk som försöker få mig och Joahnnes att göra slut.
Folk som försöker få mig avundsjuk hela jävla tiden och som lyckas.
Folk som söker uppmärksamhet hela tiden.
Folk som tror att dem är nå.
Folk som typ lever för att trycka ner andra.
Folk som får lever för att såra folk. Det är värre än den innan.
Folk som inte kan få tabletter att smaka normalt ist för skit.

Lättare sagt:
- Jag är typ trött på Kungsör!
(Och tabletttillverkare..)




Tur att jag har de bästa (pojk)vännerna iaf! :D


Älsklingen!
(Ja, vi är snygga! :D)


Halv Janina. :p
(& hel Mimmi! :D)


Ira bästavän! (L)
(Fråga inte,..:D)

Kommentarer
Postat av: ira

Tycker att vi flyr från idioterna till turkland eller USA eller något av alla andra tusen ställena vi pratat om, bort från bondhålan!



Och för övrigt så är jag alltid bara ett telefonsamtal bort! :) <3

2011-02-26 @ 19:31:54
URL: http://inteprecis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0