Nya Dessie här va! ;)

Datum: 2011-02-12 | Klockan: 11:16:19
Vi, 9b, hade föräldrar fest igår, för att få pengar till
våran klassresa till Göteborg.
Det var roligare än jag trodde och när alla hade ätit
mat och tårta, folk hade uppträdigt, och jag hade rodnat
typ sådär femtionitton gånger för att Simons typ
låtsaspappa hade sagt massa saker, så skulle vi plocka 
undan tårtorna.

Då fick Björn en idé om att han skulle kasta en av de på Josse,
men hon låste in sig på toan. 
Snäll som jag är mot min bästa Josse så skulle jag försvara henne,
och tänkte " Jag kastar en tårta på Björn ist!! :D "
Men det blev inte riktigt så,. Utan det blev ju så att Björn höll i mina
armar så jag inte kunde flytta på mig, eller slå honom eller nå,
och Hamso (stava..(A)) smascha upp entårta i facet på mig..
Jag hade ju även tårta i mina händer dock (var den mosad vid det
laget för det gick lite snabbt och vilt och så,.) så även det fick jag
i mitt ansikte.. Tröjan och byxorna också..

Det gick inte bort från ansiktet eller håret!
Men har duschat två gånger nu, så det borde vara borta..


Nice va?
Som Bosse - Simons låtsaspappa heter - sa:
-
Jag ville inte ta det i munnen.. ;)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0