verkligen hatar dig till hälften av mitt hjärta

Datum: 2011-02-24 | Klockan: 20:46:26

Du är körd.


I alla fall, nu ska jag vara trevlig!
Träffade Ira bästavän idag. Vi snackade
majs, och jag lärde mig säga mjölkpaketet.
Ringde även varandra med dolt nummer och
kollade på Alfons Åberg. En helt vanlig dag
med Mimmi och Ira!

Imorgon kanske vi till och med ska inviga
hennes julklapps stärtklapp som hon fick av mig!! :D
Härligt härligt (y'

Skulle luncha med Janina men det blev inte av.
Får träffa henne imorgon ist. Det pussas vi på. ;* 
Jag och Janina asso, ingen annan. :)
Eller jag och Johannes kan ju också pussas, det
gör ju inget! :D

Nej, nu ska jag hämta min rosa dator och logga
in på riktiga msn ist för ebuddy,.HAHA!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0