# 2

Datum: 2011-01-27 | Klockan: 19:59:36
Sent jag vet, men det suger med internet har.. :o

Iallafall,  jag lever och kommer igang med bloggen igen nar
jag kommer e\hem till min mysiga dator och inte dom har basilusk
datorerna - usch!! :o

En person jag vill traffa nu:
Johannes
Ira
Pappa
Rasmus - vet inte varfor, men sa ar de.

Men om man bara far valja en blir det,..
Na, det blir dom!  :D

Ar jatte maga fler, orkar bara inte skriva pa
det har javla helvetes knappbordet eller vad det heter.. :)

Kommentarer
Postat av: rasmus

är det du som har fått alla i Egypten att demonstrera och hålla på?xD



Förstår att du saknar mig jag är ju helt enkelt bäst!:D

Men jag saknar dig också pluttifnutt:D

2011-01-28 @ 15:54:21
Postat av: Errkan

tangetbord

2011-01-30 @ 01:27:28

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0