2010

Datum: 2011-01-07 | Klockan: 21:14:24

Hur har året 2010 varit för dig? – Toppen! Även om det hände en del dåliga saker i början av året, så har det förbättrats 1000 gånger mer efter Livia kom till världen (även om det är en nackdel också.) och efter jag träffade älsklingen. Jag lärde mig även att gå ännu bättre på kryckor efter operationenn - första gången jag och Johannes snackade så var det när han lånade mina kryckor.

-Vad har du gjort?

-Opererat foten, nå ben som växte fel.

-Ajdå,.. *tystnad* Får jag testa? *Pekar på kryckorna*

-Spelar det någon roll vad jag säger? ;)

*Är redan långt borta med mina kryckor*

Typ så gick det till. romantiskt huh? ;)

Bättre än förra året? – Oh yes!

Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Absolut, både misstag och bra saker. Har lärt mig en massa det här året och det är mest sånt som jag kommer minnas. Men även hur mycket man kan älska en så liten sak så himla mycket. Konserten med Mickis är ett bra minne. Allt från sommaren o.s.v,..

Har du flyttat under år 2010? – Nää. Tur det fan!

Har du hittat en ny låt som du älskar? – Love me - Justin Biber,. (a) Gillar inte han egentligen, meeen jag gillar den låten!

I så fall vilken? – .. Måste jag skriva allt igen,.? :(

Har du kysst en främling? – Ja, men det var för ca 7½ månad sen och nu är han bland den närmaste vännen och absolut den bästa pojkvännen man kan ha! :)

Kärlek:

Hur har din kärlek varit 2010? – Vart på G med victror i början av året, men det dog ut efter typ en månad. hade aabsolut INGENTING gemensamt förutom spanska lektionerna i skolan,. Typ. Men han är snäll och vi har bra kontakt fortfarande. Blev tillsammans med en viss P***, som jag efter två månader gjorde slut med för jag tröttnade på att han skulle veta vad jag gjorde, HELA tiden!! Blev tillsammans igen efter två veckor, men efter ytterligare två veckor slutade det förhållandet för jag hade varit otrogen med Johannes, som jag blev tillsammans med efter en vecka. Hihi, och vi förlovade oss på julafton! Ååååh bebis, jag älskar dig!♥

Har du varit kär? – Duuh,.?

Har du sagt jag älskar dig till någon? – Aahdå, varje dag till min fästman, hihi.

Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Jaa. :D

Har du haft ett hemligt förhållande? - Har ett just nu,. Nääää, skoja bara. Absolut inte. Om inte mitt och P's förhållande räknas, vi höll det ju hemligt i säkert 3 dagar,. ;)

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej tur som fan!! Eller inte vet jag,.

Har någon i din släkt avlidit? – Yes..

Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – ''Nej! Fina tjejer slåss inte!'' - Citerat från Kissies.se

Varit i slagsmål? – Neej, jag håller inte på med sånt. ;) Det kan rinkeby töntarna hålla på med ;D


PERSONLIGT:

Har du gjort någonting du ångrar? – Både ja.. och nej. 

I så fall vad? – Massor.

Har du skämt ut dig? – Få se nu,. JA!? Det gör jag varje dag..

Har du ljugit för en vän? – Mm. Fast tekniskt sett så har jag inte det, för vi är inte vänner längre,. ;)

Har du varit ute en hel natt? – Nej, för jag och Johannes går och lägger oss typ 22.00 på kvällarna,.

Har du blivit tagen av polisen? – Inte vad jag minns,. :D

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Öööhm, ah?

Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Jag tror fan inte det,.

Vilken skola går du på? – Kungkarl,.

Har någon varit elak mot dig i skolan? - Förmodligen

Hatar du någon på din skola? - Ohja!

Har du gjort något framsteg? – Aah, höjt en jävla massa betyg

Haft alla rätt på ett prov? – Japp! :D

Vänner:

Har du träffat nya vänner? – Johannes.

Har du förlorat en vän? – Inte än, men den bästa vännen och jag håller på o tappar kontakten. - FÅR INTE
HÄNDA!!

Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Kanske det,.

Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej, jag går för fort för det. ;)

Har du ljugit för en bästavän? – Nej, för bästa vän ljuger man ALDRIG!! (L)

Har du haft en relation med en vän? - Ira hade ett förhållande med min lilltå, men det rann ut i sanden och ah,. Det är typ det närmsta tror jag,.? ;)



Jag är cool och har inte nagellack på alla fingrar. (y'
Och har Johannes tröja på mig,.


Kommentarer
Postat av: ira

OM jag är den vännen som du håller på och tappar kontakten med (pinsamt om det inte är mig du syftade på, men jag tycker det stämmer in ganska bra på oss två i alla fall) sååååå tycker jag att vi löser det så snart som möjligt! :DD



Elleeeeeer... när jag och min mobil är sams igen! :D



Förlåt om jag bombar med långa kommentarer! Det var meningen att jag skulle sova nu och vända på dygnet men jag kan inte sova för jag har vänt för mycket på dygnet och när jag inte kan sova så blir jag hyper (som om du inte visste det liksom xd) och då pratar jag tills jag spricker (åter igen, vilken nyhet!) och då råkade du ut för det! :(



Aja, förlåt igen och puss :D <33

2011-01-08 @ 00:26:02
URL: http://inteprecis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0