Börjar redan nu då..

Datum: 2011-01-22 | Klockan: 10:18:59


1 - Jag är så jävla mörkrädd så det finns inte. (Eller okej, jag är rädd
för det mesta som, lever, kryper, andas eller inte verkar trevligt,
även basiller, Livia, sprutor, spöken, för att johannes ska sluta gilla mig
och lämna mig, ännu mer rädd för att han ska lämna mig för en annan tjej..
O.s.v. o.s.v.)
2 - Jag är beroende av min mobil, men det börjar gå över..
3 - Jag är blyg fast ändå inte.
4 - Johannes och ja blev tsm tack vare att jag var otrogen.
5 - Jag är en fjärdedel australienska.
6 - Egentligen blond, men färgade mörkt och har mörk utväxt sen det.
7 - Den här gången jag åker utomlands blir min 22:a gång.
8 - Jag har väääärldes bästa pojkvän och jag älskar honom mest!
9 - När jag fick reda på att jag skulle få ett syskon pratade jag inte med
mamma på två veckor.
10 - Jag tröttnar lätt på folk.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0