Försov mig i morse.

Datum: 2011-01-12 | Klockan: 09:43:31

Anders väckte mig sista gången vid 10 i sju!!!
Men jag hann klä på mig, sminka mig, blogga 
och springa ut till bussen. (y',

Har varit i Etuna ett tag idag hos mammas kompis.
Kom hem vid halv nio, sen började jag med matten
men gav upp och började smsa med Johannes ist.. (a)

Nu ska jag kolla på Valentine´s day - igen.
Fattar inte vad Taylor *2 har med filmen att göra!?
Mer än att dom är ett par och.. Inte har någon spell
roll i filmen, egentligen..



Filmen är 2 timmar, så skriver ett inlägg till senare .
Om jag inte somnar med datorn på magen.. xd  
Det har faktist hänt en gång och grabben jag chattade med
på msn trodde att jag dog och bombade mig, sen trodde
han att jag dissade sönder honom och frågade om han
hade sagt nå fel eller nå. Men jag smsade honom på morgonen
och sa förlåt och han fattade.. HAHA, det va jätte pinsamt,. ;o


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0