Inte lika stressigt idag

Datum: 2011-01-13 | Klockan: 07:33:48
Åker med mamma på torsdagar för hon ska in
till Köping och plugga, så då hinnar jag blogga i
lugn och ro nu på morgonen! :D
Ska försöka fixa en sån där plutt så man har
internett överallt, typ.

Iallafall, idag börjas dagen med 80 minuter
biologi,. Uäk! Men sen samhäll, idrott (Uäk igen!)
och sist musikalsaken, (y'
Kommer få sämsta rollen för Anders och Ingergerd hatar
mig.. Men jag är mest med för att ha samma lektion som
Johannes för en gångsskull. (a)



Dagens outfit :
Klol - Vila
Tröja - Gina
Skärp - Någonstans från Göteborg.

Kommentarer
Postat av: Pluttifnutt xD

THE PLUTT IS CaLDE DONGEL! XD

2011-01-13 @ 20:46:34
Postat av: mohammed

het ;)

2011-01-15 @ 10:43:21

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0