jag kollar min blogg ofta.. :d

Datum: 2011-01-22 | Klockan: 08:31:46
Men iallafall.
TAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK IRA!!! :D
Den blev jätte fin! :)


Idag åker vi till Sthlm, vi bor på
hotell och sen går planet imorgonbitti.
Typ 07.30 eller nå..

Jag har inte packat klart än.. Jag trodde att
jag hade gjort det för typ 6 veckor sen, men
kom på igår att jag inte visste vad som var med,
så fick göra om allt. Och skorna får inte plats..
Måste köpa större väska! ;d

Nu ska jag umgås med min chipsätande pojkvän.
Asså jag vaknade av att han satt och åt chips imorse,
i sängen!! :O Men han är ju glad att jag åker iallafall,
för ''det ska bli så skönt när du är i Egypten!''..
Okej, jag erkänner att det var mitt i ett bråk och
jag kan inte tänka mig att han skulle ha sagt de om
inte jag var (är) jätte dryg.

Vi får hoppas att han kommer ha tid
att sakna mig iallafall. Jag kommer
sakna honom sjuukt mycket! Uhuuu..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0