min dator ville inte va med igår

Datum: 2011-01-15 | Klockan: 10:50:23
Den gick itne att starta så kunde inte blogga på morgonen.
Eller kunde och kunde, vi har typ fyra datorer till, men jag
skulle inte ha hunnit starta någon av dom,.

Men jag hade ändå inte på mig något
märkvärdigt ändå..

Dagen börjades iallafall med språk. Jag har typ jobbat för
fort så jag har ingenting att göra på dom lektionerna längre,. (y'
    Sedan bar det av till rast i typ 1 timme och 5 minuter eller nå,
segade runt med Johannes som vanligt. Bilden efter rasten var
seg som ett helvete. Eller nej, jag sprang runt med Janina och
typ va med henne på slöjden lite - hon ska sy en klännig åt mig! :D -
och satt och snackade med Eric utanför bilden och så.
    Sen hade vi engelska, typ inget märkvärdigt med det.
    Religionslektionen gick den mesta tiden till att tjata på Abed att
han skulle sätta sig på sin plats.
    Efter religionen var det matte som gällde. Klar med allt där med typ,
men det är bara bra, för vi har snart diagnos.

Idag skla vi till morfar vid tre. Han fyller år idag. Tror jag,.
Haha, grattis isf.


Nu ska jag sociala mig med Johannes.
Fast jag har typ feber tror jag, men det går över!  :D
Pussss

Kommentarer
Postat av: ira

NEJ tusan i en apa det glömde jag! I'm on it right now! (Är förhoppningsvis klart när du ser detta)



Ooooooch vi ska umgås snarast! Puss! :D <33

2011-01-18 @ 20:10:30
URL: http://inteprecis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0