näst vanligaste frågan

Datum: 2011-01-31 | Klockan: 06:42:00
Kommer väl som vanligt vara - Hade du det bra?

Ja, aabsolut! Om man bortser från:
*Ena väskan försvann på flygplatsen i Egypten - den med alla Livias blöjor,
hennes mat, mina skor, Anders skor och nesesär (stava? xd) och lite så.
*Jag bröt en tå kväll 2 eller 3 (y'  inte lilltån den här gången, utan fuck u tån.
*Blev tallad av två arabianer. Dem ''skulle bara kolla om det var silikon'' , även
fast dem hade frågat mig och jag sa att det inte va det. Idioter. Men jag fick panik
och sa till mamma (som stod 3 cm ifrån mig) och hon skällde ut de rejält.
*Vi hade utegångsförbud.
*Anders blev lurad på pengar av en taxiarab, sa vi betalade 45 egp ist för 20 egp.
*Jag är blekare nu än när jag åkte - typ.
*Det var svinkallt i vattnet.

O.s.v.... ;)

Fast det var ganska mysigt ändå, det var god mat och jag fick hämta sprit
för det hade blivit nå fel så, jag fick gult band ist för rosa (6)
- Rosa var för barn/ungdomar, och gula var för alla över 18 år (om man var
från skandinavien, för typ andra folk hade andra färger). - Fast jag gjorde
tyvärr inte det, jag super inte så jävla mycket och tycket inte att det är
speciellt gott heller.. ;)

Vi gjorde inte mycket på dagarna, solade , jag badade inte! Det var för kallt.
Eller okej, en gång i poolen och sen doppade jag fötterna i havet, men det
va svin kallt så jag struntade i det och höll mig på land ist.

Bilder kommer sen, vene ens vart kameran är för tillfället, och jag ska snart till
Johannes så hinner inte ladda upp någon bild ändå.. :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0