skolan idag då,.

Datum: 2011-01-11 | Klockan: 07:13:57
Inte pepp alls, meen får visa upp ringen för alla
och man får träffa folk igen - börjar tröttna på att bara
vara hemma också. Fast jag är ju mest med Johannes, både
på lov, och ''vanliga'' dagar.

Iallafall, tänkte - för en gångs skull - lägga upp dagens outfit! :D


(JÄTTE DÅLIG BILD FAN!! :O )

T-shirt - Älsklingens som jag fick låna för jag ääälskar den! :D
Jeans - Höga crocker som jag fick av älskling.
Munkjacka (heter det så!? :O) - Helt vanlig. Från Ullared tror jag,. :p
+
Rosa klockan från pappa (som alltid (: ) Chanel läppstiftet från älskligen,
och ringen - OFC!! :D Skorna är - som vanligt - mina gråa tygskor. Love them,
men längtar till Egypten så jag kan ha masssssor med klackskor!!! :D


Nu måste jag kila, missar jag bussen så får jag typ gå,..
nej tack.. :o

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0