Godermorgon! ;)

Datum: 2011-07-07 | Klockan: 08:49:49
Igår va jag på körskolan ett tag, men tröttnade snabbt för det blev pratigare än vad det alltid var på 9b lektionerna. (OMG, jag saknar 9b rätt löst eller! :( ♥ ) Men hann med 4 pärmar! (y'

I alla fall så bär det av till Västerås idag. Förmodigen väääldigt länge. Köpa tv, och bioljud till äsklingens rum + saker på Ikea (till både han och hans familj och en hålslev till mamma.. :D ) och nå högtalare till datorera eller något liknande.. :)
Och jag är smart och tar mina flopp flopp skor när jag vet att vi ska gå mycket. Jävla smartas jag är eller..

Uppdateringen är kass, så jag är helt förvånad att folk ens läser min blogg fortfarande. Och ännu mer förvånad blir jag när det är så många...! :o
Nu är det frukost, fix sen dra.
Puss

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0