Hemma från turklandet

Datum: 2011-07-28 | Klockan: 22:04:08
Blev ingen bra uppdatering.. :p
Men det var sjukt härligt med semester och bara umgås med min älskade far! :)
Fast jag tror vi spenderade mer tid till att läsa böcker än åt att umgås med varandra.
Typ.
Hahaha.

Kom hem i söndags, då kom Johannes hem till pappa på kvällen, va där till igår,
och så åkte jag och älsklingen till Sthlm idag! (y'
Han skämde bort mig med både fransfärg från Kicks, klocka och fika från NK plus mat från nå Mongoliskt matstäle.
Har ätit där förut, det är skit gott! :D

Blev en heldag i Sthm alltså. Jag köpte typ ingenting, älskling köpte lite mer.
Han köpte en parfym och en klocka och nå fransfärgning(till mig). Fast alltså, parfymen va till honom. Det gick bara på ca 2000 kr. Ja juste, ''bara'' 2000 kr...
Plus mat och fika. Så lägg till 600 kr. Då är drickorna och ett äpple från Pressbyrån inräknade också iof.

Jag däremot gjorde bara av med pengar på resan dit, varsin macka på Subway och lite choklad och sånt på något chokladställe. Runt 300 kr... Eheeehee.. Lite skillnad på 2600 och 300 kr.
Min älskling skämmer bort mig!  Fast det gör inget.. (a' :D

Träffade även min Famij#3 idag! Johannes familj. Mycket trevigt. Fast Alva är inte hemma. Mycket inte trevligt..
Jaja, nu bir det Sex And The City 2 och sen sova.
Faktiskt sötputten som vill se den, helt otroligt! :o

Puss och godnatt! :*


Bild på klockan kommer väl om ett år.. Typ.. ;)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0