miss the old times. sometimes.

Datum: 2011-07-12 | Klockan: 21:34:35
Jag saknar tiden när man var liten.
Inga problem.
Någonsin.

Man brydde sig inte om brännan när man var
utomlands, utan man sprang runt som jag vet inte
vad och blev ändå brunare då än vad man blir nu.
Man brydde sig inte om vad andra tyckte, utan ville
man sitta på stranden och bygga ett sandslott så gjorde
man det.

Ingen mobil hade man, så man slapp både problemet
med vart fan den var, och att man ville ha ny hela tiden.

Smink existerade inte i min värld. Jag började sminka
mig ganska sent, typ i sexan. Fast sen blev det ju som det
blev också.
Fast det va ganska rolig tid, då jag va mest med Anna.
Sminkade mig som världens fjortis (kanske va liite fjortis också),
raggade killar på Bdb (HAHA!) och bara levde livet..

 

Fast jag älskar mitt liv nu också.
Jag har världens bästa pojkvän. Jag älskar honom oerhört
mycket och kan inte tänka mig ett liv utan honom. Det går
bara inte.
Jag tänker på brännan, visst blir inte brunare. Men ränderna blir snyggare.
Jag har mobil, och visst jag klarar mig med den jag har. Även om den
typ aldrig funkar..
Jag är tyvärr aldrig med Anna längre, och sminkar mig inte så ofta heller.
Eller iaf inte på sommaren.



Jag vet inte. Jag är orolig för gymnasiet. Vill inte förändras för mycket,
men vill ändå förändras lite. Vill (och ska) iaf ha kvar Johannes.



Brudde sig inte om brännan


Byggde sandslott


Var fjortis!


Har världens finaste, underbaraste, bästa pokvän! <3

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0