Snart bär det av

Datum: 2011-07-13 | Klockan: 10:05:04

På söndag blir det turkland igen.
Ett år sen så va jag redan där nu.
Och för ett år sen på söndag kom jag hem.

Haha, lite kul att det blev så faktiskt.

Ska iallafall enbart sola, (och bada lite) läsa böcker
och lyssna på musik. (y'
Det är ingen semester om man ska åka iväg på
massa utflykter och så ju..


Bilder från förra året!


Jag va (ofc) svinblek första dagen..


Och mi padre va (ofc) redan neger innan vi kom dit typ.


Pappa tyckte det var kul med en affär som hette Mimsan för han kallar mig för det..


Sen lekte han även fotomodel...


OCh tvingade mig att göra det också.. Visst va jag lite brun iaf?


Typ näst sista dagen på stranden.


Oooooch SÅ blev det. Neger brun.com  

Bli så brun i år igen?
-Ja tack! :D


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0