för att

Datum: 2011-03-09 | Klockan: 17:07:30
Haha, drev med rubriken bara för jag tog den här lista saken av Bästavän och hennesrubrik var 'därför'
Ibland är jag ju bara för rolig!! :D

DAGENS KLÄDER: Jeans, magtröja och en av Johannes tjockiströjor!:D
DAGENS FRISYR: Utsläppt - BRUUUNT numerna också!!:D
DAGENS SMINK: Typ tre olika läppstift samtidigt,. (a
DAGENS VILL HA: Allt
DAGENS KÖP: Klubbor och tuggummi
DAGENS PLANER: Umgås med Joahnnes
DAGENS BÄSTA: Jag och Josse!:D (Vi är alltid bäst ju? ;O)
DAGENS SÄMSTA: Klubbjävlarna tog slut och man var tvungen att ta av sig skorna i caféterian,.
DAGENS ROLIGASTE: Josse och jag är alltid roliga! ;d
DAGENS TRÅKIGASTE: Såg inte någonting när polacken snackade i typ 2 och en halv timme!! :o
DAGENS MISSLYCKANDE: Hittade inte vart vi skulle i morse,.
DAGENS HUMÖR: Sur, irrirerad och sen jätte glad!
DAGENS SJUKA: Beroende av klubbor. 
DAGENS LÄNGTAN: Klubba och Johannes - GUD vad fel det lät,. xd
DAGENS FUNDERING: Är ett klubberoende en sjukdom..?
DAGENS BEROENDE: Klubbor,.(a
DAGENS SAKNAD: Bästavän
DAGENS LÅT: Ingen speciell idag just nu fakist.. ;d
DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE: Vänner is the shit!
DAGENS MÅSTEN: Nu blir det ju jätte mycket snack om klubbor, så vi säger typ.. Nä, vi säger inget! :D
DAGENS MOTION: Gick runt centrumkyrkan typ tre varv innan vi hittade vart vi skulle vara, sen gick vi mellan centrumkyrkan och modulerna nittiosjutton gånger innan vi hittade rätt och sen gick jag till bussen efter skolan också,. :D
DAGENS VÄDER: Soligt..? Nä, jag minns inte,. :(
DAGENS GODIS: Klubbooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor (Y)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0