hatar larmet på morgonen speciellt när det är HELG

Datum: 2011-03-19 | Klockan: 10:14:01
Vaknade av larmet imorse - hade glömt att stänga av det.
Inte speciellt det härligaste som finns..:o
Fast det är visning på pappas hus idag, så vi ska snart dra.
Hade alltså inte kunnat sova så länge ändå.
Men längre en typ halv sex hade ju inte skadat.. :o

Hahaha, ah. Är som sagt hos pappa nu, så ska ner och
fråga vart vi ska nu och så. Sen fixa mig lite till.

Hihi, ha tagit lite kort med camen på den här datorn också,
- FATTAR INTE HUR MAN FÅR SJÄLVUTLÖSARE PÅ
DEN HÄR DATORN HJÄLP MIG NÅGON!! :( - och jag ser jätte
brun ut!! Vilket inte skadar, för jag är vitare än snön som
kom tbx igår..
Erkänn att jag ser lite brun ut iaf?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0