Ojojoj

Datum: 2011-03-24 | Klockan: 06:55:28
Nu har jag fått stränga order om att uppdatera min blogg.
Så dår gör jag väl det då.

En av anledningarna till att jag inte har gjort det är att
jag har varit på sjukhuset. Måndag kväll/natt och tisdag
morgon/eftermiddag. De trodde jag hade en blodpropp
i min vad, men det var det inte. De ville lägga in mig, men 
det vill inte jag. Men de tog iaf blodprov, sen fick jag komma
tillbaka på tisdagen och göra ultraljud på min vad. HAHA, det va
jätte kul. Fast vi vet inte vad det är än, men
om det inte har gått över innan måndag ska vi in igen. (y'

Jag som trodde att mina sjukhusbesök inte skulle bli så många fler..


Jaha, ja ne annars händer det inte så mycket i mitt liv just nu..
Ander fyller ju iof år idag, så det kommer vara massvit med folk
här ikv antar jag..




Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0