sur som fan! :)

Datum: 2011-03-18 | Klockan: 06:45:42
Nuuuu jävlar ska jag få ut allt skit på bloggen.

Börjar med P:
Du är helt dum i huvudet, och jag fattar inte vad ditt jävla problem är!?
Är det så jävla svårt att hålla käften ibland eller? Svårt att bara
göra som jag ber dig en enda gång? Fyfan va trög du är asså. Fast det
vet ju redan alla. Jag menar, du är ju rädd för mig? Kom igen,!?
HAHAHAH! - Jävla miffo.

Fortsätter med H-H:
Åååååh! Jag mår illa bara jag tänker på dig din lilla h*ra.
Vi båda är nog jävligt glada att jag inte har sett dig i verkligheten
förutom en gång på Tuna Park. Fan jag kommer slå sönder ditt feta
nylle så jävla hårt så du aldrig mer kommer kunna suga k*k igen!
Då kan du ju skylla på det när du skickar dina vänner att ringa mig 
för att du inte vågar din fega f*tta. Tagga helvete jävla f*tta.

Sist men inte minst *piiip* :
Jag är så sjukt trött på dig. Du är nog den egoistiska bitchen jag känner.
Så jävlasjälvisk och bryr dig bara om dug själv. Och sen skyller du på saker
så det ska verka som att det är mitt fel, men du vet, jag är inte lika dum som
jag verkar, jag ser vad du håller på med. Det är ju DU som trycker ner mig,
ingen annan föfan! Haha, shit asso. Du är ju bara svundsjuk på att jag iaf
kan killar. Själv måste du ju leta killar, och när du väl hittar en måste
du tvinga han att gilla dig typ.. Shit asso ;s


Kommer ett gladare inlägg senare.. Belive me. :*
Kan vara sjukt mycket stavnigsfel, men pallar inte läsa genom
allt nu..(a

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0