Sorry för SÄMST uppdatering..

Datum: 2011-05-16 | Klockan: 13:10:15

Men asso, gissa hur mycket man har att göra i skolan just nu eller!?

Ah, iaf. Köpte en klänning till skolavslutningen och en klänning till lärarmiddagen igår.
Båda är blommiga. (y'
Ska köpa skor snart också.

Musikalen drar igång på torsdag. Fast föreställningarna börjar på fredag, och
sedan börjar dom för allmänheten på lördag.
Kul att man kan låten man ska sjunga också... ;s
Nää, inte precis.
Får plugga låt, samhäll och massa annat jävla skit ikv efter skolan.
Plus att jag ska till körskolan också! :O Ojojoj, nu blev det mycket här.. ;)

Aja, nu ska jag får VG i ssvenska.. HAHAH.
Som om jag kommer klara det eller? Hmm, nää.. ;dd
Men men..


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0