stenkast, bråk, gråt & skrik.

Datum: 2011-05-02 | Klockan: 21:49:00
Ojojoj.. Händelserik dag.com

Först hade vi två lektioner, sen lunch i typ
1 o 45. Kuul (y'
Sen dans från 12 - 15.  Det sög typ,
men försökte göra det bästa av situationen, även
om det hände lite väl mycket shit som jag inte pallade
trycket för och va tvungen o dra ett tag.

När vi äntligen fick sluta så va det dags för spexfoto.
På väg mot 'gym'nasiet var vårat tema så alla stod i träningskläder xd
Sjukt fint! ;)
Vi i 9b blev även med på framsidan på katalogen! Försök slå den ni! ;d
Blev väl klara vid halv fem typ.

Anders hämtade mig, så jag drog hem, sen kom Johannes, vi målade
lite lister och så, sen drog han.


Imorgon blir det skansen med kamratstödjarna! ;d Inte taggad alls, men ba stå
ut. Man slipper ju skolan liksom! ;)
Kommer hem från det vid fyra eller nå, sen vid halv sju går bussen
till Köping och så är det dans sak med alla 9or i KAK.
Lycka till att hinna fixa sig liksom.. (y' 
Kommer suga kuk för Josse ska inte med.. :( :(

Nej, nu ska jag kolla TV och byta kanal för det är CSI och Justin Bieber är
med.. :ss  usch !


älskar dig min bästa underbaraste fru.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0