jag är så jävla HET!

Datum: 2011-10-23 | Klockan: 19:42:32

 
Nej juste, det va så det inte va! ;)

Nej iaf, dagen bjöd inte på mycket.
Mammas kompis från Flen va här och jag städade innan och efter det..
Typ, roliga dag va?

Drog med min underbara mor och lillasyster till en lekpark en sväng också,
träffade kussarna där så fick med en av dem hem.
Nice! ;D




Nu är jag snarast på väg hem till Johannes. Ska försöka vara snäll mot han idag, orkar
inte bråka, och det är inte värt det. Speciellt inte om det är med någon man älskar så
mycket som jag älskar honom. Han är helt otrolig som inte lämnar mig.
Min största förebild!

Men ah. Jag uppdaterar lite här och där när jag känner för det, låter väl bra? ;)
HAHAHA! Nej, måste bli bättre med bloggen fan.. Det här duger inte om man ska bli
nya Kissie! :o

....


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0