Friends With Benefits

Datum: 2011-09-24 | Klockan: 13:04:38


Jag och min älskling va på bio igår!! :D  Sjukt mysigt och filmen va perfekt!

Innan det va jag i skolan, men vi slutade vid halv elva ist för tolv för vi hade nå
äventyrsbana skit.. Fast varför klaga, alltid lika kul att sluta tidigare.

Drog till stan med Carro, Sofie och Elin och fikade, efter det iaf. Det slutade med att vi satt där
i typ två timmar och snackade. Hur mysigt som helst! Jag mötte upp Johannes vid två,
drog och åt, åkte hem, sov, vaknade, fixade mig, åkte till Etuna, kollade på bion, åkte hem.
Sov.
Hahaha.  


Idag ska vi till Johannes kusin Christer som fyller byxmyndig idag!
Grattis på honom! :)

Kommentarer
Postat av: josefine

oppaaa! mimmi bloggar igen , GILLART STORT!:D<3

2011-09-24 @ 15:56:04

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0