Hoppsan hejsan

Datum: 2012-08-23 | Klockan: 22:11:36
Blir bara det här inlägget och det från imorse idag. Kom hem vid halv nio efter att ha varit i Eskilstuna till 19.00 och hälsat på Johannes en kort sväng idag.

I Eskilstuna hängde jag i skolan först till halv två tror jag, sen vid två kom min fina Jossan in och käkade med mig på Ming, så jävla gott!!
Efter det kollade vi massa skor och kläder. Jag hitta ett par skor, ett par byxor och en stickad tröja som jag ska köpa sen när jag får råd :) Tillsammans blir allt typ 900 kr så va ändå inte så farligt!

Senare, vid typ 5 träffade jag upp en annan vän och fikade och hade super trevligt till ca halv 7 då vi drog för att komma till bussen och jag skulle till tåget, så.. Ja, det var helt okej dag för mig! :)
 

Bild från imorse när jag kom till skolan!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0