Tågkort

Datum: 2012-08-22 | Klockan: 17:04:13

Nu jävlar ska jag ut på de stora vägarna och köra! Eskilstuna bor, akta er säger jag bara... Haha. Nej jag är sjukt bra på att köra faktiskt, typ världs bäst. Nästan.

Vi måste iaf åka in dit för att fixa tågkort till mig eftersom de på kommunen här i Kungsör är lite smått efterblivna så får inte vi pengar till mitt tågkort förens i början av september?! Fattar inte hur de tänkte där, men men.. :) Vi får alltså punga ut med 970 spänn ur egen ficka, kul om vi hade varit en sån där megafattig familj, hur fan hade de löst de då isf?
Jaja, hur som helst så ska vi åka in dit om en liten stund. Får se hur det går, men ska nog gå bra. Tänker på körningen då alltså :)

Egobild-bombar er nu också, fast på två av bilderna är faktiskt tågkortet med! Så lite snäll va jag mot de iaf ;*


Kommentarer
Postat av: PAPPA

Det var ju roligt att du fixade tandis, d va väl inget??? hoppas det gick fint att köra... vi hörs...Farsan

2012-08-22 @ 17:25:21

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0