Grilla, campa och sola

Datum: 2012-06-30 | Klockan: 19:29:41
Slöar som faan hos Johannes framför Hajar Som Hajar. Tanken var att vi skulle dra och fiska och grilla med Linus och Linda igår. Men det blev inte av, så vi sa att vi skulle ta det idag istället. Men det blev inte heller av.. Så nu ska vi va med Johannes P och Nikita istället och grilla med dem. Nice bajs, klagar inte liksom. Plus att imorgon åker jag, mamma och Livia till Harge (?) och campar i några dagar,. Vet inte hur det är med internet där men tar med mig datorn ifall det finns något. Bra va!? :D

Hoppas på bra väder de dagarna jag är och campar, mååååste få lite färg nu! Ska visa en bild på hur blek jag är

Okej, så blek är jag inte, för kameran blekar till mig.. Men jag är inte brun heller, är typ så "brun" som jag brukar vara i maj. Vad fan händer med solen!?
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0