Jag var och käkade med Ira idaaaag (eller ah, tekniskt sett igår)

Datum: 2012-06-28 | Klockan: 01:47:11
Bild från... Sommarlovet mellan åttan och sjuan kanske? Gammal är den iaf!


Varför ses vi inte oftare kvinna? Jag skrattar ihjäl mig minst 7 gånger per gång vi är med varandra, blanda det med allvarligt snack och oseriöst fnitter och ni får min underbara relation till Ira. Vi käka för ovanlighetensskull Ming och jag höll på att svimma, de är så gott. Omggggggg! Plus att tiden bara flög iväg, typ. Vad hände? Men vi ska ses snart igen, så de så! :) Det lär jag ju skriva om isf. För när man är med Ira så händer det alltid något!

Nej, om jag ska ta och sova nu kanske? Ska upp sex imorgon bitti till jobbet.. Hehehehhehehehehe... Sista dagen imorgon, TAGGAD! :D

Kommentarer
Postat av: ira

Ett fett jävla superhjärta till dig min fina! <3 Sommaren är här, nu har vi tid att ses iaf!

2012-07-01 @ 00:26:59

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0