så lika, men ändå så olika.

Datum: 2012-03-09 | Klockan: 14:37:00
Josefine Min Underbara fru Andersson

Vad vore jag utan dig?
Seriöst. Vem skulle jag messa när jag är arg, ledsen, glad, ser en mupp på stan, irriterad, förbannad, överlycklig, depppppppp, bara har tråk och vill snacka om ingenting, har lektioner, livet skiter sig, när livet är en fest os.v? Hur skulle jag klarat mig genom nian utan dig? Mitt liv va fan kaos ett tag då ju. Men det gick bra, med dig vid min sida kändes det inte lika jobbigt. Jag skulle inte klara mig utan dig. Du vet ALLT om mig. Sånt som ingen annan vet. Du vet så otroligt mycket, och jag tror jag vet en del om dig med? Jag mår bra med dig vid min sida. Vill aldrig att du ska må dåligt, vill verkligen alltid att du ska vara glad. Mår piss om vi blir lite ''osams'', eller inte messar på några dagar och allt. Helt sick. Jag ägnar därför det här inlägget till dig. För att du ska veta hur mycket du betyder. Hur stor del du har i mitt liv och hur mycket jag älskar dig.

Jag minns när vi gick på marknaden förra året, vi hade sminkat oss extremt mycket, hade tagit på oss mjukisarna, solisar och tyckte vi va sjukt snygga. Vi fattade inte varför alla glodde på oss och sa att vi va fjortisar? Vi va ju som vi alltid va.. De va ju dock att vi va typ,. Fjortisar. HAHA! Va söta vi va. Hade så sjukt kul den helgen. Mega mys med dig och alla andra. OMG när vi åt socketvadd. FAN VA GOTT DET VA!

Åååh, jag kommer aldrig glömma alla minnen med dig hjärtat. Vi gravar alltid åt allt, och ingenting. Vi behöver inte säga något, vi bara vet att båda tycker något är roligt och garvar. Jag är mig själv med dig. Vi kan varandra utantill. Som en bok. Helt otroligt. Att jag får ha dig som min vän. Min bästa vän dessutom. Vad har jag gjort för att förtjäna det egentligen? Du är så sjukt underbart fin och bäst. Du är sån uderbart bra person som alltid kommer betyda lite extra för mig. Som alltid kommer ha en liite större del i mitt hjärta och som alltid kommer vara min bästa vän.

Glöm aldrig hur bra du kan få andra att må genom att bara finnas till.
Du får mig alltid kämpa de där lilla extra som ofta behövs, bara för att jag inte vill göra dig besviken.
Du är MIN underbara fru. Som jag kommer älska.
Vi-Två-Tillsammans För-All-Tid. ♥


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0