Brist på liv

Datum: 2012-09-21 | Klockan: 21:34:29

Frågar samma som Ira...
Får man göra sånt här fast man är 17 år fyllda?

Namn: Mimmi Grave
Ålder: 17
Längd: 1.66
Sko-storlek: 37-28..
Född: I Eskilstuna, uppvuxen i Hälleforsnäs och Kungsör
Gör just nu: är med Josefiiiiina

Allmänna frågor.
Nämn 2 bra egenskaper hos dig själv: ganska spontan och generös.
Vad är du rädd för: det mesta
Det roligaste jobbet du haft/har: inget. Fett tragiskt liv jag har
Har du körkort och egen bil: Nix
När tar du ditt körkort: Om typ ett år..
När skrattade du senast: Nyss med Jossan
Vem åkte du bil med sist: Kicki och Jossan
Vem åt du mat med sist: Jossan, pappa och Kicki
Vem sov du hos sist: Johannes
Vem sov hos dig sist: Johannes...
Vad var du rädd för när du var liten: Allt! Det är jag fortfarande :)
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: frisör
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Oj, 72? Nej det är nog mer..
Värsta smärtan du råkat för: fysisk - smärta efter operation
Psykisk - gjorde slut med det bästa jag hade
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: vart ska jag börja?!
Har du någonsin sportat: Alltså.. Ja
Har du varit utomlands någon gång: ca 25 gånger
Vilken plats var finast: Australien



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0