Skitsnack

Datum: 2012-09-21 | Klockan: 23:54:19

Kan börja med att det blev två fel i förra inlägget!
Är för det första är jag inte 1.66 utan 1.67! För det andra har jag inte 37-28 i skostorlek utan 37-38...

Sen vet jag inte vart jag ska fortsätta dock..
Skrev med en på kik typ nyss, jag har aldrig snackat med eller sett människan förut, men vi kommer ganska snabbt fram till att vi går på samma skola och dessutom områdena mittemot varandra! Hur stor är chansen liksom?! Helt SJUKT!

Btw, uppdaterade min iPhone idag, blev inte alls så mycket skillnad som jag trodde.. Smsen ser annorlunda ut, om man ska ringa också, kameran plus att emoji-smilysarna är lite annorlunda, p h lite så. Annars ser jag som sagt inte så stor skillnad.. - Besvikelse!

Juste, köpte en ny tröja och bh idag på h&m, blev 200kr sammanlagt, det är fan inte dåligt det! Bilden när jag har tröjan på mig är från när jag testade den på h&m .. ;)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0