Tiiiidsfördriv

Datum: 2012-09-22 | Klockan: 08:07:00

En lista, 100 frågor.
SENASTE:
1. Dryck: Cuba cola
2. Telefonsamtalet: Jossan
3. SMS: Adde Lillsjö
4. Sång du lyssnade på: One and only - Adele

 


HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Nej, har nog aldrig dejtat..?
7. Har någon varit otrogen mot dig: Vad vet jag? Men inte vad jag tror
8. Varit kär: En gång.
9. Förlorat någon speciell person: Jodå, kan man lugnt säga.
10. Varit deprimerad: Vem har det inte?
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Ha ha, ja faktiskt!

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. Beige
13. Vit
14. Blå?

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Ja.
16. Fått ditt hjärta krossat: Ja.
17. Skrattat så att du har börjat gråta: haha, ja
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Japp
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Det visades tydligt som fan för ca ett år sen
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja, men alla pratar om alla så vet inte om det är en sån stor grej?
21. Kysst en kompis: Ja.

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Ha ha, allvarligt… Msn? Hej 2005.
23. Hur många barn vill du ha i framtiden: Två söner. Sakarias och Vincent (eller Valentin..(: )
24. Har du några husdjur?: en hund och två katter @pappas place, och typ en hund hos mamma.
25. Vill du ändra ditt namn: ibland tycker jag att Mimmi är det tråkigaste namnet som finns, men ibland älskar jag namnet också! Så, njae.
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: var i skolan, sen på kvällen blev jag firad av släkten.
27. Vilken tid vaknade du idag: Vaknade runt 06.30 - fråga inte varför.
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Kollade tv och snackade med Jossan - ofc.
29. Någonting som du längtar till: 23 april, plus allt annat i framtiden!
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Ingenting. De är alla misstag, pinsamheter, plus allt annat som format mig till den jag är idag.
32. Vad lyssnar du på just nu: Tråkigt nog ingenting..
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Japp, förra extra läraren i matte hette Jens.
34. Vad gör dig irriterad just nu: Att jag inte kan soooooova!

23 april- justin bieber

OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Mimmi Angelica Geave
37. Singel/upptagen: Singel, typ.
38. Stjärntecken: Jungfru
39. Kille eller tjej: Tjej.
40. Grundskola: Bruksskolan, Haga och Kungkarl
41. Gymnasium: Rekarne
42. Högskola: Vet inte än
43. Hårfärg: Blondie
44. Långt eller kort: Håret? Inte superkort men inte långt heller.. Mellan?:)
45. Längd: 1.67
46. Vad gillar du hos dig själv: Att jag håller min skapligt snygga figur trotts all skit jag käkar
47. Piercing: Har öronen om det räknas?
48. Tatuering: Nej, men snaaaaaart!:D
49. Höger eller vänster: Som jag skriver med? Höger


Längden på håret..

DIN FÖRSTA:
51. Operation: 2 mars 2010
52. Piercing: Öronen.
53. Tatueringen: Ingen än, snart Livia på handleden!
54. Bästa vän: Dennis.
55. Sport: gymnastik när jag var typ 4..
56. Husdjur: Katt.
57. Vaccination du minns: Stelkrampssprutan…
58. Konsert: A-teens när jag var 6, räknas inte de så Britney Spears för några åt sen :)
60. Alkohol du drack: Gillade öl när jag var pytteliten, smakade ofta när jag och pappa bastade och så. Annars om man ska se från äldre dagar vet jag inte, cider antar jag.



JUST NU:
61. Äter du: Ingenting.
62. Dricker du: ingenting.
63. Är du på väg att: Avlida av hunger
64. Lyssnar du på: Fortfarande tråkig, ingenting..
65. Väntar du på: Frukost

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Ja.
67. Vill du gifta dig: Ja.
68. Karriär i åtanke: Oj, bli någonslags beteendevetare/psykolog eller reseledare, jobba på resebyrå eller något.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Fina ögon leder till kyssar med mjuka läppar och är inte läpparna mjuka så förstörs allt. Så båda.
70. Kramar eller pussar: Båda.
71. Kortare eller längre: Än mig? Längre!
72. Yngre eller äldre: Äldre, eller samma ålder.
73. Romantisk eller spontan: Båda två.
74. Snygg mage eller snygga armar: mage! Fast båda är ändå viktiga..
75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
76. Känslig eller inte: Både och, fast mer förstående och bry sig än känslig..
77. Ragg eller förhållande: Förhållande!
78. Bråkstake eller tveksam: Någonstans där mitt emellan.

Skulle inte tacka nej tilll den här snyggingen!


 HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Japp
80. Gjort något sjukt spontant: Jodå.
81. Tappat glasögon eller linser: Njae..
82. Haft sex: Mamma och pappa -HÅLL FÖR ÖGONEN!! Ni andra - ja..
83. Krossat någons hjärta: Jag antar det.
84. Har någon krossat ditt hjärta: Jotack!
85. Har du blivit arresterad: Nä
86. Dissat någon: Beror på hur, men ja..
87. Gråtit när någon dött: Ja, jag är väl förfan inte kall som sten heller…
88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Ibland och ibland inte. Vissa idéer vet jag att se kommer gå åt helvete men kör ändå osv
90. Mirakel: Mirakel är fel ord. Jag tror på ödet.
91. Kärlek vid första ögonkastet: Givetvis!
92. Himlen: Ja.
93. Tomten: Varför skulle jag inte?
94. Att kyssas på första dejten: Känns det rätt så ja - varför inte?
95. Änglar: Njä..

SVARA ÄRLIGT:
96. Varit otrogen: Mm
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Om det inte räknas bör man gick typ i ettan så nej
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja.
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Familj, vänner, mat, dryck, solljuset, andas osv
100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: Japp, så ärligt som det kan bli.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0